گاهی وقت ها


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند !!!

سلام

اول از همه تشکرمیکنم از تمام کسانی که وجود من براشون اهمیت داشت و همینطور به فکرمن بودند

راستش باتفکربسیار و نصیحت های خواهرانه ی دوستان متوجه شدم دیگه ادامه دادن با شایان ممکن نیست!!!!!!!!!!!!به قول یه نفر تا وقت نتونم علی رو فراموش کنم نباید با شایان باشم چون توی شایان دنبال نشانی از علی میگردم!خلاصه قید همه چیز رو زدم!!!

راستش چندوقته حوصله دنیای مجازی رو ندارم....

یه جورایی خستمه!

رها و بهارم رفتن مسافرت خلاصه حسابی دپرس شدمیکی بیاد منو جمع کنه

مرسی از نظرات قشنگتون.....وقتی اومدم نت اصلا باورم نمیشد اینهمه نظر داشته باشم

حسابی خر کیف شدم به محض اینکه نظراتو جواب بدم تاییدشون میکنم....

بازم مرسی از لطفتون.....

حوصله پست جدید نداشتم واسه همین زیر همین شعره که از خودمه واستون حرف زدم

دیگه زیادی حرف زدم چته؟چیه؟ هرکی ناراحته بیاد دعوا

بای تا های



نظرات شما عزیزان:

Anobist
ساعت17:34---8 تير 1391
سلام وب قشنگی داری
خوشحال میشم ی سر هم ب من بزنی
منتظرم


دخترجهنمي
ساعت16:21---3 تير 1391
ثبت أحوال همه چيز را در شناسنامه أم ثبت کرد....
جز أحوالم را....

*
پيش منو دلنوشته هام بيا دوستم...
نظرررر يادت نره.....
*
: X: *: X: *: *: *: *:
*:
D:


فرزانه
ساعت12:23---2 تير 1391
سلام عزیزم
وبلاگ زیبای داری
قالبشم خیلی خوشگله
خوشال میشم به منه تنها هم سری بزنید وشادم کنید
منتظر حضورونظراتت هستم عزیزم


عرفان
ساعت19:22---29 خرداد 1391
دمت گرم آبجی گلم خیلی شیک مینویسی . ای کاش من هم یاد داشتم بنویسم براش تا برگرده

aria
ساعت18:05---28 خرداد 1391
سلام. من که دلم برات تنگ شده بود. تو چی؟
گاهی اوقات هم آدم احتیاج داره که یکی باشه و باهاش درد و دل کنه. نه؟


عقیل
ساعت17:00---24 خرداد 1391

دلم تنگ است

برای آن یادهای آرام

خیال های سفید

روشنی های لطیف

و تو ...

که تنها تو

ماندنی هستی در یادم !

آپم منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 24 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 11:26| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت